Qaytarılma şərtləri

Professional shopping center - Promall MMC

Məhsulun geri qaytarılması


1. Promall Market-də alınmış məhsulu necə qaytarmaq olar?


Məhsulu qaytarmaq üçün Promall Market tətbiqinə daxil olun, sonra "Mənim sifarişlərim" bölməsinə keçin və qaytarmaq istədiyiniz məhsulu seçin.


2. Məhsulun geri qaytarılması üçün hansı müddət ərzində müraciət etmək olar?


Məhsulları çatdırılma tarixindən etibarən 14 gün ərzində əmtəə görünüşü pozulmadığı halda geri qaytara bilərsiniz. Əgər məhsul təsvirə uyğun gəlmirsə və ya qüsurludursa, 30 gün və ya zəmanət müddəti ərzində müraciət edə bilərsiniz.


3. Məhsulun çatdırılmasından 14 gündən çox vaxt keçibsə, onu geri qaytarmaq mümkündürmü?


Məhsul təsvirə uyğun deyilsə ilk 3 (üç) gün müddətində, Əgər qüsurludursa geri qaytarılmanı 14 (Otuz) gün ərzində və ya zəmanət müddətində qaytarılması mümkündür.


4. Promall Market-də məhsulun geri qaytarılması prosesi nə qədər davam edir?


Məhsulun geri qaytarılma müddəti şərtlərdən asılı olaraq dəyişə bilər. Geri qaytarılma müraciətini yaratdıqdan sonra, sifarişin detalları bölməsində geri qaytarılmanın statusunu izləyə bilərsiniz.


5. Məhsulu geri qaytarmışam, vəsait nə vaxt geri qaytarılacaq?


Məhsulu qaytardıqdan sonra vəsaitin geri qaytarılma müddəti ödəniş üsulundan asılı olaraq fərqlənə bilər.


  • Kartla ödəniş zamanı qaytarılma təsdiqləndikdən sonra vəsait hesabınıza 14 iş günü ərzində qaytarılacaq.

  • Kreditlə ödəniş zamanı qaytarılma təsdiqləndikdən sonra kredit 7 gün ərzində ləğv ediləcək. Əgər aylıq ödəniş edilibsə, bu məbləğ də 14 gün ərzində hesabınıza geri qaytarılacaq.

  • Taksitlə ödəniş zamanı qaytarılma təsdiqləndikdən sonra vəsait 14 iş günü ərzində hesabınıza köçürüləcək.

  • Nağd ödəniş zamanı sizdən bank rekvizitləri tələb olunacaq və geri qaytarılma təsdiqləndikdən sonra vəsait 14 iş günü ərzində hesabınıza köçürüləcək.

6. Məhsul yanlış çatdırılıb. Nə etməliyəm?


Əgər sizə yanlış məhsul çatdırılıbsa, Promall tətbiqinə daxil olun, sonra "Sifarişlərim" bölməsinə keçin və müvafiq məhsulu seçərək geri qaytarılma üçün müraciət edin.


7. Məhsulu qaytardığım təqdirdə qazandığım bonuslar silinəcəkmi?


Məhsul qaytarıldıqda, əldə etdiyiniz bonuslar bonus hesabınızdan silinəcək.


8. Mən geri qaytarılma üçün müraciət etmişəm, onu ləğv edə bilərəm?


Bəli. Əgər məhsulu kuryerə təhvil verməmisinizsə, müraciəti ləğv edə bilərsiniz.


9. Sifarişimdə bir neçə məhsul var, yalnız birini qaytara bilərəm?


Bəli, sifarişinizdən yalnız bir məhsulu qaytara bilərsiniz.


10. Məhsul kreditlə alınıb, krediti ləğv edilməsi və vəsaitlərin geri qaytarılması nəçə günə baş tutacaq?


Əgər sifariş kreditlə rəsmiləşdirilibsə, qaytarma müraciəti təsdiqləndikdən sonra kredit 7 gün ərzində ləğv ediləcək. Əgər kredit üzrə aylıq ödəniş etmisinizsə, həmin məbləğ 14 gün ərzində hesabınıza geri qaytarılacaq.


11. Məhsul işlək deyilsə, nə etməliyəm?


Əgər aldığınız məhsul keyfiyyətsiz və ya qüsurludursa, Promall tətbiqinə daxil olun, sonra "Sifarişlərim" bölməsinə keçin və müvafiq məhsulu seçərək geri qaytarma üçün müraciət edin.


12. Məhsulu qaytarmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?


Məhsulu qaytarmaq üçün ödəniş qəbzi və zəmanət talonu (əgər təqdim olunubsa) təqdim etməlisiniz.


13. Azərpoçt vasitəsilə çatdırılan məhsulları necə qaytarmaq olar?


Əgər sifarişiniz Azərpoçt vasitəsilə çatdırılıbsa və siz geri qaytarma etmək istəyirsinizsə, Promall Market tətbiqinə daxil olun, sonra "Sifarişlərim" bölməsinə keçin və müvafiq məhsulu seçərək qaytarma üçün müraciət edin.


Əgər müraciətiniz təsdiqlənərsə, məhsulu Azərpoçt şöbəsinə gətirin və operatora geri qaytarılma barədə məlumat verin.


14. Məhsulu bölgədəki təhvil məntəqəsi vasitəsilə necə qaytarmaq olar?


Əgər sifarişinizi bölgədəki Promall təhvil məntəqəsindən təhvil almısınızsa və məhsulu geri qaytarmaq istəyirsinizsə, Promall Market tətbiqinə daxil olun, sonra "Sifarişlərim" bölməsinə keçin və müvafiq məhsulu seçərək qaytarılma üçün müraciət edin.


Əgər müraciətiniz təsdiqlənərsə, məhsulu Promall təhvil məntəqəsinə gətirin və operatora qaytarma barədə məlumat verin.


15. Hansı məhsullar geri qaytarılmır?


“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanuna əsasən, bəzi məhsullar geri qaytarıla bilməz. Bu məhsullar yalnız keyfiyyətsiz və ya qüsurlu olduqda geri qaytarıla bilər.



busy...